syr syr syr...

Igår em har jag slitit som tusan framför symaskin med 3 stycken riktig tjocka täcken som Merre hade lyckas paja. Symaskinen gnäller med att nålen gick av och tråd tog slut aah men nu i alla fall färdigt. Skönt. Hoppas nu Merre går fint med dom. Så slipper jag sy dem igen snart.

Och sen sydde jag lite andra som är roligare eftersom då bråkar symaskinen inte..


image150
Ledsen, bilderna blev dåliga.
Jag hade gömt undan den fula långa kjolen men nu är det full fart med volanger där ute så jag rotade fram den långa kjolen som gjorde att jag såg mindre än dvärg ut. Jag ville ha dem kortare så jag klippte av och sydde in. Voila! nu är den välkommen tillbaka.

heysvejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0