Pay and jump

Vi hade vårt första "tävling" idag alltså jag och Patron. En Clearround, träningstävling.
Patron tog det hela galant bra! I am proud.

Han var helt slut sen när vi kom hem.. en riktig stor ny upplevelse för honom.. och jag bjuder lite på bilder från häromdagen..

image205
Ser ni hur pytteliten jag är jämfört med honom? =)

Vi landar på tävlingsplatsen..

   
Vi värmer upp inför hopprunda..





   

Vi hoppade hela banan fel fritt.. (ledsen att bilderna är  i dålig kvatlitet eftersom det är videobilderna, min kamera är riktig kass på att fånga på snabba rörelser).

svejs!


 

Kommentarer
Postat av: Stor syster =)

Vilken härlig bilder. Ja, tre år. kan inte fatta det :D. sist jag träffade honom när han var ganska ny för dig =). Skoj att det gick så bra för er =). puzz

2008-02-17 @ 21:30:40
Postat av: Elenor

Fin häst du har! :)

2008-02-18 @ 12:12:31
URL: http://www.snowboardgirl.blogg.se
Postat av: grannen

fina ;) ni var ett så fint ekipage! ;D kul o få följa me som hästskötare till er! puss!

2008-02-18 @ 12:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0