Patron, my love

image215
I Love this picture! Jag får gåshud varje gång jag ser denna bild..Patron, på en löshoppnings träning


Honom köpte jag för snart 3 år sen nu och han blir 5 år i sommar. Oj vad tiden springer iväg!

Vi har hunnit med bla 3 årtestet och han fick fina poäng där! Jag svettades som fan där. Jag hade flera lager av jävla tävlingsblus och svarta tjocka tröja på mig och ridhuset var 30 grader varmt! puh men i alla fall Klass 2 blev han med godkänt ridprov. Vi hann aldrig till 4 årtestet eftersom som jag berättat förut att han har varit halt flera gånger detta året.

Han var hingst när jag köpte honom men vi fick ingen stallplats eftersom han var hingst så jag blev illa tvungen att kastrera honom trots jag inte ville det.

Så jag fick en stallplats till slut..

Hans far är poet 996, det finns inte många hästar som är efter honom. Men stammen såg rätt bra ut eftersom i det finns Pilot, Mowgli. Patrons mor är efter Krevad 579. så får hoppas att jag får nåt ut från denna stam..

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0