Valåsens ryttarsällskap Lokaltävling 080817

 Patron, ledsen dålig biild kvalitet pga filmkamera

Gick rätt bra idag för oss idag, rev ett hinder för jag var inte beredd att han skulle vara tittig vid grind-hindret så jag hängde mycket över så att det inte fanns något tryck att klara över hindret.

 Gina

Det gick inte som jag hade tänkt mig. vi mötte motgången idag... gick sådär i båda klasserna Jag red förmodligen stressigt i omhoppningen..Och sen känns det som hon är inte i fokus på att lyssna.. på halvhalt eller skänkeln.

   




svejs

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så synd att Du inte är nöjd med tävlingen, men det går säkert bättre nästa gång. Har Du svarat på mitt sms om Du vill att vi ska gå på Flyingedagarna i november? Det var längesedan vi var där tillsammans så det vore roligt att gå dit igen!

Puss

2008-08-19 @ 18:45:50
Postat av: Jenny

Ja vi får prata om det när jag kommer till er.. Har mkt att göra här så det är svårt att slita loss mig härifrån.

Puss

2008-08-25 @ 18:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0