Hoppträning!

Äntligen bar det åt att åka till träningen idag.. Merre tålmodigt följde med snällt som reservhäst tills Patron blir frisk ogen, Patron ska till ATG igen, sist när vi var där trodde de det var tydligen en dumma inflammation som var tvungen att sitta kvar på patrons ben. Annars såg det jätte fint på skelettbilderna.

Vädergudarna känner på sig att de måste sätta is på vägarna, Ja körde hästarna till Kumla ridklubb, usch isigt..
 En stallkompis A, Hon följde med med sin Coctail. Honj har tränat där några gånger innan.

Tränare var trevligt, och sa direkt när hon såg oss, att jag red väldigt fint och mjuk på Merre. Så måste man göra annars skulle Merre tända till och kunna riva ner hela anläggningen..
Hela hoppträningen gick som räls! Galant bra!
Merre var en riktig gentleman idag och kämpade att visa att hans yrhöna som kunde lika bra som han..
Vi for omkring som en fyverki bomb och hovarna gnistade till och hoppade kompinationen&serier.

Efter träningen sade tränare att vi borde byta grupp för att hon tyckte att träningen var lätt för oss eftersom den nu gruppen jag rider är lägre invå men jag som sagt egentligen skulle jag vara med med Patron, så det är perfekt för honom. psst.. jag erkänner att det är perfekt för mig också jag behöver verkligen mjukna upp mig själv och inte sitta där som en stel potatissäck..

Jag längtar redan till nästa onsdag!

Hej svejs ska kila o kolla på Grey Anatomy nu


Kommentarer
Postat av: Martina

gud vad kul! Skulle vilja haka på en dag! ;) puss

2007-11-29 @ 09:51:56
Postat av: Meily

vad kul =). Skulle vilja oxå komma förbi o titta på...puss

2007-11-29 @ 11:19:28
Postat av: Julia

haha tända till och riva hela anlägningen som han skulle ha gjort med mig men jag tror att det bli bättre om jag får rida han några gåner elr``??

2009-08-20 @ 07:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0