...........

Var på ikea, för att köpa kuddar till mina prynadskudds fodral, som jag hade beställt fårn Ellos. Väldig fina, bra tyg. Är mycket nöjd. (ska beställa fler)
Så jag passade på att köpa kuddar från Ikea när de som har bra priser på 50x50 kuddar. 
Och handlade självklart som vanligt ljus också. Jag älskar ljus, får aldrig nog av det.

image72
Ljus från Ikea
Stenar från Ikea, för nån år sen
Silverfat från farmor


Tråkigt att helgen är redan över, och skolan börjat igen.
Jag hade haft prao, v 42-43 och sen därefter höstlov v44.
Vad jag har gjort i min prao är att vara hemma, renovera huset och träna upp Patron.

(Patron skadade sig mcyket illa i hagen för 3veckor sedan, veterinär sa att han får ha boxvila i 3veckor.Och han hade tydligen fått muskelskada och att hans led hoppat ur led. Han kunde inte gå med ena ben, den släpade med. Men vid redan nästa dag kunde han gå som vanligt. Vi och veterinären trodde inte sina ögon.
Det gick nästan kappt promenera med honom som jag skulle göra enligt veterinären. 
Tokig och galen var han men man förstår honom.
Men redan vid en vecka friskförklarades han av veterinären och jag fick redan börja rida honom men försiktigt och sen fick han också gå ut igen, det är så skönt att han slipper stå inne i 3veckor. För jag vet inte hur det skulle gå.) Törs inte ens tänka i det tanken.

hejhej


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Fin dekoration!

2007-12-02 @ 18:16:52
URL: http://eholmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0