Badrums djungel

mayday, mayday..Vi ska renovera badrummet på övervåning så fort som möjligt när vi flyttat in, men jag har blivit knäpp för jag hittar ingen badrums möbel som jag vill ha till våra nya badrum! jag som brukar ofta veta vad vi vill ha.
Jag har kollat i flera badrums tidningar eller brodyrer men hittade ingen, den som jag vill verkligen ha, Går inte riktigt att diskutera med Tomas för han tycker " alla de som vi pekar på" är fina, =) Han vill inte välja. Han är "spelar ingen roll typen"..
Vi har nästan valt kakel till både badrum,WC, alltså över- och nedrevåningen. Och en positiv sak är att vi alla ifall hittat badrums möbler till nedrevåning. Så nu är det liksom bara till övervåning som saknas. mayday.

Ni får GÄRNA höra av er för förslag, är öppen för era förslag! Då jag kan komma loss från badrums djungeln =)


Här, några bilder av som vi visat lite intresse för.
Vi vill gärna ha vit stilen, men är nyfiken på valnöt färger=)









Nå vad tycks?

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: jennifer

hur stor e ert badrum? den andra bild e stilren.. men jag tror den tredje gillar jag bäst...

2007-08-02 @ 00:06:01
URL: http://chienne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0